close
חגיגות 70 למזור

חגיגות 70 למזור

חגיגות 70 למזור

בשנת 2019 חגג מושב מזור 70 שנה להקמתו.

לאור המאורע, התכנסה קבוצת תושבים.ות מתנדבים.ות בחשיבה משותפת החלו לפרוט מה מסמל המושב שלנו כיום לעומת פעם  –בימי הקמתו. החיבור בין אז לעכשיו הוא משמעותי תמיד. אבא קובנר אמר שיש "לזכור את העבר, לחיות את ההווה ולהאמין בעתיד." ההחלטה הייתה להמשיך ולציין כמו בכל שנה את העולים לכיתה א', המתגייסים ואת פרי ביכורי הבטן (התינוקות החדשים), אך גם להעלות מופע גדול שחוגג את העשייה המגוונת שיש לנו כאן.

וכך היה.

קבוצה אחת של תושבים נפגשה על מנת לחרוז מילים ולהקליט את קטעי השירה. קבוצה אחרת כדי לכתוב טקסטים ולתרגל את ההנחייה. קבוצה נוספת ישבה על קטעי המשחק וילדי ונוער המושב נפגשו להתאמן על קטעי הריקוד. בינתיים השתתפו יתר התושבים בקטעי וידאו שצולמו מראש והוקרנו במהלך הערב.

המופע נפתח בנאמבר קצבי לצלילי השיר "מתוק מתוק", כאשר מילות הוסבו ל"מזור מזור". היו על הבמה כלל משתתפי המופע והויז'ואל ארט ששולב בתפאורה היה מרהיב ותרם להופעה. לאחר מכן הוקרן אחד הסרטונים, בו כל אחד מהתושבים סיפר מה הוא הכי אוהב במושב. אחריו הגיע קטע הנחייה הומוריסטי שמשווה בין היום לעבר ובהמשך בקטע הנחייה נוסף שעלה זכרון מבדר העבר, הוקרנו תמונות של דור המייסדים ותמונות מראשית היישוב.

את עליית תינוקות השנה, הקדים ריקוד הורה של אמהות ובנות לצלילי השיר "מלאו אסמינו בר". בתום הריקוד, החלו לעלות ההורים והתינוקות והציגו בפנינו את הדור החדש של משפחת מזור המורחבת. לאחר קטע הנחייה סטייל "שפיטה", הציגו העולים לכיתה א' שיר שעבדו עליו, כאשר ברקע הוקרנו עבודות יצירה שהם הכינו לאירוע.

עכשיו הגיע תור הנוער לעלות על הבמה. המדריכים האלופים שלנו עלו על הבמה בקטע משחק, שנגמר כמו הרבה מפגשי נוער אצל בלה בצרכנייה. לאחר מכן עלו לבמה חניכי התנועה בחולצות כחולות ורקדו לצלילי "קרנבל בקן יש קרנבל".

לאחר שחגיגת הנוער הסתיימה, עלו אל הבמה זוג הורים לחייל מתגייס ובשיח הומוריסטי שיתפו את כולם בהתרגשות שלהם והזמינו אל הבמה את המתגייסים החדשים. המתגייסים הפתיעו עם קטע ריקוד שתרגלו לצלילי השיר "אין לך מה לדאוג" של נדב גדג'.

אם חשבנו שטוב מזה לא יכול להיות, הוקרן סרטון שגרם לכל התושבים לבכות צחוק. קראנו לסרטון  "מזור סביון – SO LOW " ובו דיברה דמות בשם סביון על כמה היא מקנאה בשכנתה מזור. מעבר לשפה הקולחת והמבדרת, הניואנסים הקטנים ששולבו בקטע היו מושלמים וכל אחד ואחת מהתושבים יכלו להזדהות. ללא ספק אחת מפניני החגיגה.

אל הבמה עלו ילדי המושב בקטע ריקוד וליווי אותם בשירה קבוצה של תושבים ותושבות לצלילי השיר "יאסו" של סטטיק ובן אל. כמובן גם כאן הוסבו מילות השיר לאום זרע , לסילו ולחגיגת המים במושב. לאחר כן, עלו לבמה שחקניות בדמות חיות המשק, שהתלוננו על כך שהיום זה כבר ממש לא כמו פעם… בתום קטע המשחק הוקרן סרטון נוסף שבו נשאלו התושבים מה הם מאחלים ליישוב.

את החגיגה חתם סרטון "שבט אחים ואחיות". כל משפחה נפגשה והקליטה את אחת משורות השיר. כל הסרטונים אוחדו לסרטון אחד מרגש במיוחד ועם סיום הקרנתו עלו כלל משתתפי הטקס אל הבמה לחגיגה אחת גדולה, בה גם נשמו לרווחה שהכל עבר כשורה וגם התמלאו בהתרגשות מתשבוחות התושבים.

האירוע הזה לחלוטין שיקף חגיגה אותנטית, שאורגנה על ידי תושבים, הופקה על ידם והוצגה ברמה גבוהה. הכל הודות לכישרונות המקומיים ולשיתוף הפעולה החשוב כל כך בינינו. גם ראש המועצה שנכח לאורך כל האירוע התפעם. תודות גדולות לצוות המארגן ולכל השותפים בעשייה. לעוד הרבה אירועים כאלה!

בית. קהילה. איכות חיים

מושב מזור

מזור הוא מושב באיזור השרון כ- 3
ק"מ דרומית מזרחית לפתח-תקוה.

המושב משתייך לתנועת המושבים
ולמועצה האזורית חבל מודיעין.

יצירת קשר

טלפון מזכירות: 03-9334069
מייל ועד אגודה: mazor73160@gmail.com
מייל ועד מקומי: mekomimazor@gmail.com
פקס: 03-9327773

© כל הזכויות שמורות למושב מזור. עיצוב: שלומית טולדו | בנייה: טירן דיגיטל